Dyrekcja Grand Hotelu****Stamary wysoko cenić będzie Państwa współpracę w przestrzeganiu tego regulaminu, który służyć ma zapewnieniu spokojnego i bezpiecznego pobytu naszych Gości.
§1
Gość hotelu zobowiązany jest do okazania pracownikowi Recepcji przy zameldowaniu dokumentu ze zdjęciem potwierdzającego tożsamość Gościa. W przypadku odmowy okazania dokumentu w sposób uniemożliwiający zameldowanie. Recepcjonista ma obowiązek odmówić wydania klucza do pokoju.
§2
Doba hotelowa trwa od godz. 16.00 pierwszego dnia pobytu gościa do godz. 12.00 dnia następnego. Życzenie przedłużenia pobytu, Gość zgłasza w recepcji do godz. 10.00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju. Hotel może nie uwzględnić życzenia Gościa jedynie w przypadku braku wolnych miejsc.
§3
Na życzenie Gościa Hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
- przechowywania rzeczy wniesionych do hotelu,
- budzenia o oznaczonej godzinie,
- udzielania informacji związanych z pobytem i podróżą,
- codziennej wymiany ręczników i innej bielizny hotelowej - na życzenie Gościa.
§4
Przy każdorazowym opuszczeniu pokoju prosimy o sprawdzenie zamknięcia drzwi oraz o pozostawienie klucza w recepcji.
§5
Osoby niezameldowane w hotelu mogą przebywać w pokoju hotelowym od godz. 7.00 do 22.00.
§6
Cisza hotelowa trwa od godz. 22:00 do 7:00 rano. Zachowanie osób korzystających z usług hotelu nie powinno zakłócić spokoju pobytu innych Gości. Hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która naruszyła tę zasadę.
§7
Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług, Gość proszony jest o niezwłoczne zgłaszanie ich w recepcji, co umożliwi dyrekcji hotelu natychmiastową reakcję.
§8
Gość ponosi odpowiedzialność materialną za brak, uszkodzenie lub zniszczenie przedmiotów, wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu, powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.
§9
W hotelu obowiązuje bezwzględny zakaz palenia tytoniu w pokojach. Wszelkie koszty poniesione przez hotel w związku ze złamaniem zakazu zostaną przeniesione na rachunek Gościa.
§10
Do opłaty za rozmowy telefoniczne doliczana jest marża hotelowa.
§11
Odpowiedzialność hotelu za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez Gościa do hotelu regulują przepisy art. 846-849 Kodeksu Cywilnego. Odpowiedzialność hotelu podlega ograniczeniu, jeżeli rzeczy nie zostaną złożone do depozytu hotelowego (sejf znajduje się w recepcji, usługa bezpłatna). Hotel ma prawo odmowy przyjęcia na przechowanie pieniędzy, papierów wartościowych i cennych przedmiotów, w szczególności kosztowności i przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną, jeżeli zagrażają one bezpieczeństwu lub mają zbyt dużą wartość/ zajmują zbyt dużo miejsca w stosunku do wielkości i standardu hotelu.
§12
Rzeczy pozostawione przez Gościa w hotelu, są po ich odnalezieniu, przechowywane przez 1 rok., które mogą zostać odesłane do właściciela po uprzednim kontakcie i potwierdzeniu adresu pocztowego. Wysyłka zostanie zrealizowana na koszt odbiorcy.