12°C

FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Poniżej zamieściliśmy listę odpowiedzi na najczęściej zadawanie przez Państwa pytania, dotyczące pobytu w Grand Hotelu **** Stamary w Zakopanem. Jeśli poniższe informacje nie rozwiały Państwa wątpliwości, zachęcamy do skontaktowania się z recepcją Hotelu

 

Nasze odpowiedzi

Czy w pokoju jest suszarka i szlafrok?
Tak. Łazienka wyposażona jest standardowo w suszarkę. Szlafrok – dostępny na życzenie. Patrz pytanie dot. systemu kart kaucyjnych.

Czy w pokoju jest zestaw do parzenia herbaty?
Nie. Niemniej jednak na życzenie Państwa może zostać dostarczony do pokoju przed przyjazdem.

Czy mogę zabrać ze sobą psa?
Nie. Niestety hotel nie przyjmuje zwierząt. Uprzejmie prosimy o zapewnienie dobrej opieki swoim pupilom na czas pobytu w hotelu.

Czy mogę przyjechać do hotelu przed rozpoczęciem doby hotelowej/ zostać dłużej?
Tak, jednak każdorazowo powinno to być ustalone z recepcją. Jeżeli przyjazd nastąpi w nocy, recepcjonista doliczy do Państwa rachunku opłatę za pół doby w hotelu. Podobnie w przypadku przedłużenia doby. W przypadku, gdy pokój nie jest zarezerwowany przed lub po Państwa wyjeździe istnieje możliwość zajęcia pokoju przez kilka dodatkowych godzin. 

Czy mają Państwo zabezpieczenia w pokoju dla ochrony małego dziecka?
Tak. Dokonując rezerwacji, uprzejmie prosimy o zaznaczenie, aby pokój został dodatkowo wyposażony w zabezpieczenia kontaktów, mebli, oraz łazienki dla bezpieczeństwa Państwa malucha.

Czy muszę zabierać z sobą wszystkie niezbędne sprzęty dla małego dziecka?
Nie. Hotel może wyposażyć Państwa pokój w: łóżeczko, wanienkę, nawilżacz powietrza, podgrzewacz do butelek, matę antypoślizgową, fotelik, talerzyki i sztućce dla maluszka.

Jak mogę zapoznać się z historią hotelu?
Przygotowaliśmy dla naszych Gości gazetkę historyczną, opisującą burzliwe dzieje hotelu, i jest ona dostępna w recepcji hotelu lub w teczce informacyjnej w każdym pokoju.

Czy parking jest strzeżony?
Nie. Parking hotelowy nie jest strzeżony, lecz dozorowany systemem monitoringu. Wjazd na parking nie jest zamykany.

Dlaczego muszę dopełnić obowiązku meldunkowego?
Obowiązek meldunkowy wymagany jest prawem oraz względami bezpieczeństwa w hotelu. Obowiązkiem tym objęte są wszystkie osoby dorosłe. W procedurze może pomóc Państwu recepcjonista, wypełniając za Państwa kartę meldunkową po okazaniu dowodu tożsamości. Goście powracający do hotelu proszeni są jedynie o potwierdzenie tożsamości, co znacznie skraca procedurę meldunkową. 

Czy informacje dotyczące mojego pobytu są poufne?
Tak. Informacje dotyczące danych osobowych oraz pobytu Gościa są zawsze poufne i nie udzielamy ich osobom postronnym

Czy paszport hotelowy jest mi potrzebny?
Tak. Korzystając  z  usług w hotelu, uprzejmie prosimy o okazanie paszportu w celu ułatwienia procedury rozliczenia. Paszport hotelowy zawiera również informacje o przysługujących Państwu zniżkach lub przywilejach.

Jak działa system kart kaucyjnych w hotelu?
W czasie meldunku otrzymają Państwo karty kaucyjne, które służą do wymiany na szlafroki i ręczniki w hotelowym Wellness & SPA.  Ze szlafroka mogą Państwo korzystać przez cały pobyt. Następnie, przy wyjeździe uprzejmie prosimy o zwrot szlafroków do Wellness & SPA, tam otrzymają Państwo swoje karty kaucyjne. Są one niezbędne do rozliczenia pobytu w recepcji. 
Uwaga: Jeżeli życzą sobie Państwo zamówić szlafrok do pokoju, uprzejmie prosimy o kontakt z recepcją i podanie rozmiaru szlafroka, który dostarczy Państwu portier, dokonując wymiany na kartę.

W czym może mi pomóc recepcja hotelowa? 
Recepcja jest „sercem” hotelu,  doradcą i opiekunem dla naszych Gości. Dokładamy wszelkich starań, aby czas spędzony u nas był niezapomniany i pełen pozytywnych wrażeń.

Na jakie świadczenia nieodpłatne mogę liczyć w hotelu?
Na życzenie gościa hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi: 
•    parking przy hotelu
•    korzystanie z Centrum rekracji (basen, zespół saun, jacuzzi, studio cardio)
•    udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą, usługi concierge; 
•    budzenie o oznaczonej godzinie; 
•    przechowywanie pieniędzy i przedmiotów wartościowych w czasie pobytu gościa w hotelu; 
•    przechowywanie bagażu (hotel może odmówić przyjęcia bagażu w terminach innych niż daty pobytu gościa oraz rzeczy nie mających cech bagażu osobistego). 

Czy powinienem zgłaszać usterki lub niedopatrzenia ze strony personelu na bieżąco?
Bardzo prosimy Państwa o niezwłoczne zgłaszanie wszelkich usterek lub uszkodzeń obsłudze. Postaramy się natychmiast je usunąć lub naprawić. Bardzo zależy nam, aby pobyt Państwa przebiegał bez zakłóceń.

Czy mogę  dostać dodatkowe poduszki/ koce/pościel antyalergiczną do pokoju?
Tak. Prosimy o telefon do recepcji. Służba pięter niezwłocznie dostarczy do pokoju zamówione wyposażenie.

Czy mogę w hotelu używać grzałek, żelazek i innych urządzeń elektrycznych?
Ze względu na bezpieczeństwo pożarowe zabronione jest używanie w pokojach hotelowych i innych pomieszczeniach grzałek, żelazek i innych urządzeń elektrycznych, nie stanowiących wyposażenia tych pomieszczeń. Powyższe nie dotyczy ładowarek i zasilaczy urządzeń RTV oraz komputerowych.

Czy mogę palić papierosy na terenie hotelu?
Na terenie obiektu obowiązuje zakaz palenia papierosów. Szczegółowe informacje dostępne w recepcji.

Czy osoby niezameldowane mogą przebywać w pokoju hotelowym?
Osoby niezameldowane mogą przebywać w pokoju hotelowym w godzinach od 7.00 do 22.00.
Przebywanie osób nie zameldowanych w pokoju Gościa hotelowego po godzinie 22.00 jest równoznaczne z wyrażeniem zgody przez najmującego pokój na odpłatne dokwaterowanie tych osób do pokoju wg obowiązującego cennika hotelowego.

Czy w hotelu obowiązuje cisza nocna?
Cisza nocna obowiązuje od 22.00 do 6.00 dnia następnego.
W godzinach ciszy nocnej Goście i osoby korzystające z usług hotelu proszeni są o standard zachowania, które w żaden sposób nie zakłóca spokoju innych Gości.

Czy mogę skorzystać ze śniadania wcześniej, przed oficjalną godziną rozpoczęcia śniadań?
Tak. Prosimy o zawiadomienie recepcji o takiej potrzebie w dniu poprzedzającym.  Jeżeli wyjazd następuje w nocy i wydanie śniadanie nie jest możliwe, chętnie zapewnimy Państwu pakiet śniadaniowy na wynos.

Dlaczego warto wypełnić ankietę i ocenić pobyt?
Zachęcamy do wypełnienia ankiety. Wyrażone przez Państwa uwagi i sugestie są dla nas bardzo cenne. Na ich podstawie dowiadujemy się o Państwa oczekiwaniach i możemy się dla Państwa zmieniać.
Wypełnienie ankiety jest całkowicie dobrowolne i może być anonimowe. Niemniej jednak zachęcamy do pozostawienia swoich danych. Co 30 ankieta wygrywa pobyt w naszym hotelu.

Jak mogę odzyskać rzecz pozostawioną w hotelu?
Przedmioty osobistego użytku pozostawione w pokoju hotelowym przez Gościa mogą zostać odesłane na jego koszt na wskazany adres. W innym przypadku hotel przechowa te przedmioty przez 3 miesiące, a następnie przekaże na cele charytatywne.

Czy hotelowe SPA jest wyłącznie dla kobiet?
SPA nie jest zarezerwowane wyłącznie dla kobiet. W swojej ofercie posiadamy szereg ofert dla mężczyzn. Są to zabiegi rewitalizujące, regenerujące, energetyzujące poprawiające elastyczność, jędrność i kondycję męskiej skóry. Zapraszamy.

Co mogą Państwo polecić do odwiedzenia w Zakopanem i okolicach?
Zachęcamy do śledzenia naszego profilu na FB, w każdy czwartek promujemy najpiękniejsze miejsca w okolicy. Odwiedź nasz profil

zyskaj 10% rabatu

Subskrybuj nasz newsletter i otrzymaj rabat przy rezerwacji

Nagrody i certyfikaty:

Odwiedź także Hotel*** Skalny

Nasi partnerzy:

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.

OK, zamknij